Hyvää juhannusta kaikille!
Keskikesän juhlan tuiskeessa onkin hyvä järjestää pieni pohdinta. Idea mielenkiintoiseen kyselyyn tuli asiakkaalta.
Eli: Sari kysyy tekoälyn käytöstä Muotihuone Selavin aikuisen naisen laadukkaaseen Seigle -mallistoon liittyen. Puvut ovat Suomessa suunnitellut ja valmistetut.
Kuvassa A on Seigle -puku, joka on manuaalisesti aseteltu nuken päälle kuvattavaksi.
Kuvassa B on käytetty tekoälyä, jossa sama puku on saanut fiktiivisen muodon fiktiivisen naismallin päällä.
Mitä mieltä olette? Kumpi tyylisuunta on parempi? Tai miten kommentoisitte? Vastaukset voi lähettää Sarin numeroon 044 510 2862.
Ihanaa kesää!
toivottavat Sari & Maria
(Maria 040 015 3174 myös naisten ja miesten vaatekorjaukset)
ps. puhelinnumeromme päivystävät koko kesän


